Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Τούρτα κοτόπουλο με πατάτες!!!

Τούρτα κοτόπουλο με πατάτες!!!




10 σχόλια:

  1. Καλά απίστευτο. Με τίποτα δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είναι τούρτα. Το εκανα και μεγένθυση να δω καλύτερα. Σε ευχαριστώ πολύ που με επισκέφθηκες στο blog μου και σου εύχομαι καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρουλάκι μου!!!! Θαυματούργησες πάλι!!!!Κράτησέ μου το μπουτάκι....και πολλές πατάτες!!! Μωρό μου με τα χρυσά χεράκια, να σε χαιρόμαστε!!! φιλάκια πολλλάάάάάά΄!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύυυυυυυ!!!!!!:D Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά η τούρτα έκανε θράυση δε το συζητώ. Και καλά θα τους κάναμε έκπληξη αλλά δεν αντέξαμε και τη δείχναμε σε όλους καθώς έρχονταν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλέξανδρος Δημητρακόπουλος3 Οκτωβρίου 2011 στις 4:05 μ.μ.

    Φοβερή!! Δεν πιστεύαμε στα μάτια μας! Και νόστιμη στη γεύση! Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε παιδιάαααα!!!:)))
    ευχαρισρτώ!!!!:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα! Σου έχουμε ένα δωράκι-βραβειάκι. Πέρνα από το σπιτάκι μας να το παραλάβεις.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω, πω απίστευτη η τούρτα!!!!!!!
    Πολλά συγχαρητήρια, έχεις όντως μαγικά χέρια.
    Φιλιά - Νατάσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσι μου γλυκό τι μαγικά χεράκια είναι αυτά..τέτοιες τούρτες ειλικρινά δεν έχω ξαναδεί..καλώς σε βρήκα και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ πολύ!!!!Μαρία καλώς σε βρήκα και γω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή