Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013


ΤΟΥΡΤΑ ΠΕΙΡΑΤΕΣ!!!!!




Φέτος, στα 5α γενέθλια του βαφτιστικού μου, αποφασίσαμε να γίνουμε όλοι πειρατές!!!! Μετατρέψαμε την αυλή σε πειρατικό νησί, ντυθήκαμε αναλόγως και φυσικά δεν έλειπαν από το τραπέζι πειρατικές λιχουδιές και φυσικά το σοκολατένιο πειρατικό καράβι- τούρτα!!


                              


Το καράβι από χαρτόνι ξετρέλανε τα μικρά πειρατάκια μας που βάλθηκαν να εξοντώσουν όλους τους αντιπάλους!!!




...και φυσικά το διασκεδάσαμε μικροί μεγάλοι!!!!!! ;) 



10 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν είσαι επαγγελματίες στη ζαχαροπλαστική, το πάθος πάντως φαίνεται και όλα είναι εξαιρετικά φτιαγμένη και το μεράκι ξεχωρίζει!!!Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η τούρτα, αλλά εγώ λάτρεψα τους μπισκοτο-πειρατές!
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω φοβερη τουρτα,
    αν ήμουν αγοράκι θα είχα ξετρελαθεί με το όλο σκηνικό!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη η τούρτα αλλά καί τά μπισκοτάκια,σκέτη γλύκα!!!
    Καλώς σέ βρήκα!!Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ!!!! Καλώς σας βρήκα και εγώ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xαιρετώ τις πειρατίνες με την αχαλίνωτη φαντασίααααα!!Μπράβο σας γλυκούλες μου!! Να περνάτε υπέροχα πάντα!!! όλα πανέμορφα !!!Μπράβο σας!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή